I ett annat land

I somras var jag i Österrike och där var det väldigt fint.
En dag promenerade vi på en mysig skogsväg.
En annan dag plockade vi blåbär och gjorde en blåbärspaj. Jag hade även på mig min älskade pippi tröja och mina mycket stiliga promenadskor.
 
Vi besökte Salzburg och såg många gamla hus i vackra färger.
 
Vi promenerade uppe på berg där det var fint att fota.
 
Mina bröder föredrog där emot att fånga såna här små varelser, gräshoppor.
 
Vi såg många mäktiga utsikter och hade det bara allmänt lugnt och skönt!


Åh så vackra bilder! :)

2012-09-27 | 22:38:47

Åt du några mozartkulor? :D

Svar: Hahha, nä faktiskt inte, besviken? ;)
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2012-10-07 | 15:39:24

Ja faktiskt, det är ju det man ska testa på när man är i Salzburg!!

Svar: förlååt yiyi, ska försöka bättra mig för din skull hihi
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2012-10-08 | 19:49:25

Bäst för dig det du!

2012-10-08 | 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback