Favoriten

 
Här är min fina klocka som jag tycker himla mycket om!

I ett annat land

I somras var jag i Österrike och där var det väldigt fint.
En dag promenerade vi på en mysig skogsväg.
En annan dag plockade vi blåbär och gjorde en blåbärspaj. Jag hade även på mig min älskade pippi tröja och mina mycket stiliga promenadskor.
 
Vi besökte Salzburg och såg många gamla hus i vackra färger.
 
Vi promenerade uppe på berg där det var fint att fota.
 
Mina bröder föredrog där emot att fånga såna här små varelser, gräshoppor.
 
Vi såg många mäktiga utsikter och hade det bara allmänt lugnt och skönt!

På ett golv bland pärlor och musik

 
 
Ikväll har jag varit lite kreativ och tillverkat ett armband med insperatin härifrån och det känns fint. Ett plus i kanten är att jag samtidigt lysnnade på P3 session där Linnea Henriksson var med, åh. 
 

Summer green



 
Här är två bilder från sommaren men nu är det höst och jag sitter här i stickad tröja och inväntar sms från en vän.

Sovrumms inspiration

 
HIttade nyligen en jätte mysig och himla kreativ blogg, nämligen Pastill.nu. Hur fin var inte denna klädstången tillexempel? Jag vill med!