-


En blomma


Ice creem!


Någon som kommer ihåg min übersöta rosa t-shirt? Hur som helst så har jag just hittat en till som också är vääääldigt söt! :D

Söt sak


Mer musik



Det känns som om mina senaste inlägg bara består av musik men det är ju så himla härligt! Hur mysig är inte denna låten!? :)

Sommarlov!

Nu är det inte långt kvar!


Har kommit fram till att denna låten faktiskt är rätt bra


Tävling hos standingcarla



Just nu har http://standingcarla.blogg.se en tävling där man kan vinna en onepiece från chillunited. Temat är grönt och här över ser ni mitt bidrag. Klicka här om du också vill vara med! :)

Dagens frisyr


Home

Inlägget kändes tråkigt utan bild så här är mitt fina blåmärke, fotat med datorns underbar webcamera, frågan är om det kan bli bättre? ;)

Nu är jag hemma efter en helg med massa träning, superkul! Nu är jag yttligare ett minne, inklusive några blåmärken rikare, underbart!

Today's

Nu ska jag straxx iväg till den tredje och sista dagen av träningslägret, gött!


Före träning..


Laddar jag idag upp med havregrynsgröt med mycket äpple på!

1 dl havregryn + 2 dl mjölk +  1/2 krm salt + ett äpple = mumsigt

Färgglada hus



Åh, jag tycker verkligen att dessa husen ser riiiktigt mysiga ut! :)

Duffy - Serious


Här är en till tjej med riktigt goo röst! :)

Snälla bli min


Som alltid så är jag på jakt efter ny musik så nu har jag just lyssnat igenom Veronica Maggios nya album och jag tycker faktiskt att denna låten var rikitgt fin! :)

Ett må bra tips så här på kvällskvisten

Gör saker som du tycker är roligt för när man gör saker som man gillar blir man glad, alltså mår man bra!

Morgon bild



-

Miss li


Helt plötsligt utan att veta varför så har jag börjat lyssna på Miss li, måste säga att hon har en rätt go röst! :)

I will walk my own way



Nu känner jag att det var ett tags sen som jag skrev ett inlägg men jag har haft annat för mig och inte haft några bilder osv. Men nu har jag just kommit in efter att ha fotat lite och här över ser ni en del utav resultatet, vad tycks? :)

Eld



En bild från valborg, nu ska jag återgå till mitt piano spelande och sjungande :D

<3

 

Denna låten har just nu fastnat i mitt huvud, jag tror den är här för att stanna.


En måndags frisyr



IDAG ÄR DET MÅNDAG!! :D

Mer blommor


Livet



Texten är skriven utav mig och bilden är lånad ifrån google.