Helgen

Två från instagram, gamla stan och cykling hem från jobbet i solnedgång
 
I fredags efter skolan var det rep på kulturskolan och sedan tog jag en promenix i gamla stan. 19:00 träffade jag ett gäng goa tjej och spenderade kvällen med dem men dans, tjejsnack, våffel/pannkaksmys och skratt.
 
I lördags var det heldags jobb som gällde och det var gött! Spelade även piano och åt grillat! (Ja, jag har nämt det för men det var så gott !!)
 
Idag, söndag,  har jag spenderat de flesta timmarna ute i solen, himla härligt. Sen har jag också jobbat några timmar med härliga människor och skiftledare som ger beröm. Det bästa va allt var nog när en lite tjej på ca 2-3 år kom fram till mig och frågade efter rutschkanan. Först förstod jag henne inte så jag fick gå runt disken och sätta mig på huk brevid henne. Sen visade jag henne rutschkanan och återvände till kassan med ett stort leende, så himla söt!
 
 

Trackback