Be OK

Åh, något bland det bästa som finns måste vara att hitta ny musik. För ett tagsen när spotify slutade samarbeta med mig (så jag nu istället får ha brorsans) så började jag lyssna på Youtube istället och det gjorde att jag hittade en artist vid namn Ingrid Michealson, så himla bra på alla sätt och vis! Ganska "enkel" musik med fina texter, melodier och stämmor. Hennes album "Be OK" går nu på repeat om och om igen, fint!
 
 

Ett träd

 
Då har även jag testat den omtalade "vattenfärgs effekten" och jag måste säga att jag gillar det! I övrigt har det varit en bra och vanlig onsdag med enseble lektion, mer musik och träning!

En sportlovsfrukost

 
Stekt ägg / Mjölk / Banan / Kiwi / Ostmacka med gurka & Sallad

Armband med hjärtan på

Bilder från google
 
Åh, tycker dessa armband är så himla söta! Måste bara få tag på en bra tråd. Klicka på bilden för att komma till en film om hur man gör dem. 

Två instagrambilder

 
Igår på semmeldagen hade jag lite fikamys med Eve och idag när jag skulle till träningen så möttes jag av denna vackra vy, ibland är det bra fint!

En glad låt

 
De Montevert - Positive Effects 
 
Åh, blir alltid så himla glad när jag hittar ny & fin musik! 

Att kunna sitta i sitt fönster

Bilder från we♥itpinterest, kollaget gjorde jag här
 
Åh, önskar verkligen att jag någong gång kommer ha ett sånt här stort fint fönster men en stor fönsterbräda där man kan dela hemligheter, skratta, dricka te och läsa!

Frukostbullar

 
Dessa små bröden gjorde jag imorse, helt okej men nästa gång kanske man ska använda ett recept med, då det inte blev riktigt som jag hade tänkt mig, hihi.

En lördag

 
Igår var det festligheter med estetare som gällde. Idag åkte jag, mamma & brorsan till mormor & morfar där vi blev bjudna på fika.
 

Brorsan hade ett filmningsprojekt på G
 

Vi andra gick ut och gick en runda och sedan var det in igen för att käka Kyckling wraps.
 

Vi gräddade bullarna som hade jäst medan vi spelade kalaha och promenerade.
 

Även semelbullar blev gjorde och sedan också semlor. 

Fredags frukost

Idag är alla våra lektioner inställda.
Därför fixade jag en extra god frukost med mumsiga mackor & en smoothie med bannan, äpple, hallon, havregryn, kokos, mjölk & youghurt, fint !

Vårkänslorna som försvann

 
Igår var jag ute och gick med en stycke fin vän
 

Även vädret var fint och jag fick vårkänslor av att kunna gå med öppen jacka
 

Vi träffade på en häst och även den verkade trivas 
 

Och idag när jag vaknar så ser det ut såhär, vad hände där?

The Apple Tree

 
Kvälls musik, The Apple Tree - Nina Nesbitt.
 
 

Söndagsmorgon, helt enkelt

 

Första februari 2013

 
Första februari 2013 och veckan börjar gå mot sitt slut. Veckan som gått har t.ex innehållt alfapet-spelande, en liten jazz konsert, lockigt hår, roliga träningar, godishäng, skratt, bus och nöjda miner, fint helt enkelt!