En fjäril



Kärlek till vädret idag! Har vart massa sol, varmt och härligt! Sen att jag har spenderat större del utav dagen med att göra mitt hemprov i so hör inte riktigt hit..
Hur som helst så är här en liten bild på en fjäril som var på besök i våran trädgård, tecken på att sommaren inte riktigt är över?

Mys tröjan



Min lilla mys tröja, me like! ♥

Eftermiddagen





Kort sagt, det är här jag har tillbringat min eftermiddag, sittande på en piano stol eller i en soffa med en gitarr i knät. Någon som har tips på letspelade gitarrlåtar som man också kan sjunga till? :)

When nothing goes right, turn left


Nikki Yanofsky - For another day

Todayyy



To da schuulhee nuu!

Det är sånhär musik som man blir glad av


Nikki Yanofsky - Lullaby of Birdland

Kan inte låta bli att le ♥

Mandala



Kolla vad jag & Frida har målat, fett najsss :D
Sen att jag bara har målat 1/4 del och hon resten PLUS att hon har hjort tre hela till hör inte riktigt hit. Hur som helst är jag mycket stolt över min lilla fjärdedel längst ner till vänster :D

Sorglig & tänkvärd video


Små flätor



Åh vad snyggt med svartvitt!!
Nu drar jag till skolan

Örhängen



I eftermiddags blev jag super sugen på att fota så jag gick ut men insåg, till min besvikelse, att det var blött nästan över allt så det blev knappt några bilder. Nyss blev jag pysselsugen så därför gjorde jag detta öronhänget med hjälp av en pärlplatta och lite pärlor. Hyfsat nöjd med resultatet faktiskt :)