Förmiddagens sysselsättning



Nu ska jag snart sticka iväg på fotbollsträning, hopaps att det blir massa fys!!

Droppar


En bild från i höstas.

Colors of the wind


Jag gillar verkligen texten på denna låten, verkligen tänkvärd och den är absolut som bäst i denna versionen!

Dagens fundering/I-landsproblem


Lampor



Snyggt snyggt snyggt! Någon som håller med mig?
Jag tycker verkligen att det är super snyggt med riktigt stora glödlampor tillsammans med en färgglad sladd. Riktigt häftigt och stilrent. Jag måste verkligen komma på någon stans som jag kan ha användning för dessa lampora. Vill ha!
Om det är någon mer som är sugen på att köpa dem så finns de bland annat på Clas Ohlson och Bolagret.

Var det någon som sa HM?



Åhh ge mig! Ska aldrig mer gå in på hm:s hemsida igen..

Muffins och baguette



Ny bakta muffins (med chokladbitar) och dagens lunch, underbart!

Rosa

Såå, då har jag fixat designen och blivit av med det mörka och tråkiga. Detta rosa känns mycket härligare!
Eller vad tycker ni?

Tävling

Jag är med i en tävling hos Viktorija där man kan vinna ett halsband ifrån jo´sign.
Om du också vill vara med så är det bara att klicka här!

Mysig låt




Bloglovin

Hejsan hoppsan! Hoppas att allt är bra idag!
Jag kul att så många har tittat in här på senaste tiden och ni som inte vill missa några bilder eller smaskiga kakor får gärna klicka här och lägga till mig på bloglovin!
Förresten så är jag trött på min design så jag undrar om det är någon som har några tips på hur den kan se ut? :)

Ha en fortsatt rolig kväll! :D

The bird


Den arga hunden


Gulligt Nalle Puh citat


Spinning

Idag har jag, för första gången i mitt liv, vart på spinning! Vi var där tillsamman med fotbollslaget. Det var rätt kul och väldigt jobbigt men jag tror inte riktigt det är min grej. Jag tröttnade efter ett tag för det är inte riktigt min grej att göra samma sak om och om igen, jag vill ha variation!

Bild från google, verkligen üübbbber najjss..


Nypon



Ännu en bild ifrån sommaren, känns som om det är den enda bilderna jag lägger upp nu. Jag måste verkligen gå ut och fota fler! Får ser om jag hinner idag för jag ska hjälpa till på barnträningen ikväll så det ska bli kul! :)

Hoppas alla får en toppen dag!
Förreseten, är det någon som har sett något trämönster som liknar det som jag har som bakrund nu? Jag känner att det svarta är lite för mörkt men jag hittar inget vitt :( Tips?

Foto tävling


Alla årstider har ju sin charm men sommaren måste ju ändå vara en av de bästa. Det är också då som jag tycker att man får de finaste bilderna på allt från människor till snäckor, eller som denna bilden, på blommor och bin :)

Just nu har Kajsa en fototävling där man kan vinna en reflexskärm ifrån tvspelsweb.se. Jag skulle gärna vilja vinna denna reflexskärmen. Om du känner att du också har en härlig sommarbild och är sugen på en reflexskärm så kan du spana in tävlingen här!

Halvt failade kakoooor



Här är mina halvt failade kakor som jag bakade igår kväll. men men, alla misslyckats någon gång, det finns ingen som alltid är på topp ;)

Hiss eller diss?

För ett tag sen hörde jag denna låten på radion, en ny version av Elton Johns "Your song". Vad tycker ni? Vilken är bäst.
Första gången jag hörde den nya versionen gillade jag den INTE men jag tror jag börjar vänja mig nu :)

Så vilken är bäst? Orginalet eller den andra?