Tisdags sol

Såhär har jag spatserat runt idag i skolans korridorer, med skorna på fötterna så klart!
Vi hade ett nationellt prov i Tyskan, läsförståelse, som vi skulle ha nästa vecka men men, det blev nog bra. Bilden visar i övrigt mitt ultimata mellanmål. 
Nu ska jag ta tag och skriva mitt svenska tal, även det för nationella. Hej hopp!


Åh, så fina kläder!

Svar: hihi, tack du!
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2013-04-12 | 16:17:28

åh vilka härliga, våriga bilder :) och ååh tusen tack!! just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en resa till London, vore jätteroligt om du ville vara med! :)
http://shal.blogg.se/2013/april/vinn-resa-till-london.html#comment

2013-04-15 | 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback