Mellanmål


Macka med korv och papprika + Macka med keso och päron + Honungsvatten = Mellanmål


Sjuk

Mobilbild, redigerad med appen Pixlr-o-matic
Har gått och blivit massa förkyld. Verkligen himla tråkigt med tanke på att kulturskolans vårföreställning är nästa vecka men jag ska vad med! Därför har jag bestämmt mig för att spendera dagen hemme, plugga låt text, engelska, svenska och dricka honungsvatten. Förresten så läste jag att instagram snart ska komma till android, jippy!

Vår

Kärlek kärlek till dagens väder, så himla fint och underbart! Vid ett tolv tiden gick jag till affären och köpte lite käk. Sedan hem och fixa det och äta ute på altanen!
Efteråt låg jag kvar, njöt av solen och musiken från mobilen.
Vid halv fyra bestämde jag mig för att gå in och göra smoothi. Satt och drack den i bara shorts och linne, mums!

Träningsmusik

Bild 1 & 2 hihi
Har börjat bli taggad på att ta tag i mitt liv lite och sticka ut och springa lite då och då. Hur som helst var jag ute på en runda idag och då hade jag, tillskillnad från tidigare i veckan, fixat lite musik. Innan jag la in låtarna så sökte jag runt lite på vad som är bra "springmusik" och då hittade jag tex denna, denna och denna låten. Inte direkt min vanliga musiksmak men de va verkligen toppen toppen att springa till! Någon som har tips på mer musik?

Pluggeliiplugg

Går runt och känner mig fin och somrig i min nya tröja, vill verkligen ha sommar nu nu nu! För övrigt så är min dator helt knasig, något fel på skärmen så den funkar bara i vissa lägen och det känns lite panik.
Nu ska jag övergå till mina kära tyska och engelska glosor, känner att jag heldre vill lägga energi på att lära mig min piano läxa men men, man måste prioritera, tyvärr.
Hoppas alla har en fin dag, för det har iaf jag!