Huvudvärk

Känns inget vidare just nu, fryser och har ont i huvudet och funderar stark på att bara krypa ner under täcket och sova. För övrigt så rekomenderar jag inte att kombinera cykling med huvudvärk, minusgrader och blött hår. Tänk vad härligt det skulle vara med sommar!

Smycken

Två små bilder som visar vad jag ägnade en stund utan min lördagsförmiddag åt. Det är faktiskt väldigt mysigt att pärla, även om resultatet inte alltid blir som man vill.
Jag tycker faktiskt att bilden med örhängena blev bra, det blev ett så fint ljus när jag hängde dem i gardinen!

Söndag kväll

Åter en hel vecka har susat förbi, tiden går så himla snabbt! Hur som helst så har jag just käkat kvällsmat, bakade några små frallor ungefär efter detta receptet, blev mumisgt. Nu ska jag ta en varm dusch och sedan ägna restan av kvällen åt att spela wordfeud och antagligen kolla på så ska det låta.

Agnes Obel - Riverside

Det är något med stilsamm piano musik och sång, kan nästan inte bli fel, alltid så himla fint!


This is want I want

Bilder från we♥it
Känner verkligen att jag vill ta tag i fotandet igen och fota mer vardagsbilder för det är ju så himla kul att kolla på sen!
Sen skulle jag inte säga nej till att få i ordning på mina naglar men tyvärr så kallar pluggandet, ajaa, det ska ju med göras.

The Voice

Detta är hur jag spenderar denna torsdags kvällen, sitter i soffan och kollar på The Voice.

The Day

Bilden är lånad härifrån
Dagen har tillbringats med en vän som det var ett tagsen som jag träffade, så det var mycket mysigt! Vi tog det mest lungt men vi lagade också god mat och var ute och gick en lång promenad i blåsten och snackade.
17.11 skulle jag ta bussen hem, kort sagt är jag nästan rädd för bussar, tycker att det är läskiga. Men idag så var det massa mysigt! Det var alldeles mörkt utanför bussrutan och innanför satt jag och lyssnade på Amanda Fondells album, cool tjej det där!
Här är två låtar som jag tycker hon gör himla bra!

Wordfeud

En bild från när det gick bra, 53 poäng på ett drag!
Sitter här och spelar wordfeud, mitt nya beroende. Tyvärr går det inte så bra längre, på ett av spelen har jag fyra R och på ett annat har jag bara konsunanter.
Funderar starkt på att försöka rita lite istället (blev jätte sugen på det innan idag) och lyssna på musik, kanske på Melissa Horn eller Amanda Fondell? Detta återstår att se, hur som helst så hoppas alla har en bra kväll och inte försvinner i allt regnet ♥

Första januari tvåtusentolv

Bara så ingen har missat detta, hihi