Music, always and forever

 

I början av veckan var jag på bibblan och lånade några notböcker så hittade jag plötsligt Right here wating, jag kände igen namnet och började spela lite, sakta och utan den minsta takt. Hur som helst så kom jag närstan direkt fram till att det är denna underbara låten som jag har haft på hjärnan från och till den senaste månaden, men inte kommit på namnet på. Jag sökte på den på youtube och jag börjar nästan rysa när jag hör den, så vacker!

Denna ska jag verkligen sattsa på att lära mig, den verkar inte så jätte komplicerad heller.



Svar: Okej, nice! :) Är allt bra idag då? :)



Förresten, glöm inte att vara med och tävla om 900:- på H&M hos tourn.se. Superlätt! Här ---> http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-06-14 | 18:27:04

Åååååh!! Den låten älskar jag!!! :D :D

2011-06-14 | 19:50:20

Sv: jag önskar jag kunde spela den -

2011-06-14 | 21:12:29

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =) Tänkte bara tipsa om en annan tävling jag har igång just nu i samarbete med Kimstore, titta in den här länken om du är intresserad; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/june/tavling-med-kimstorese.html#comment

Annars, allt bra idag? :) kram!

2011-06-14 | 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback