Att kunna sitta i sitt fönster

Bilder från we♥itpinterest, kollaget gjorde jag här
 
Åh, önskar verkligen att jag någong gång kommer ha ett sånt här stort fint fönster men en stor fönsterbräda där man kan dela hemligheter, skratta, dricka te och läsa!


Jag skulle också vilja ha det! :D

Svar: Ja verkligen, s å h i m l a f i n t !
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2013-02-11 | 14:50:41

Åh såg sjukt mysigt ut! :)

Svar: Åh, eller hur !
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2013-02-11 | 19:52:36

Åh det är så mysigt! fast lite kallt på vintern :(

Svar: Ähh, bara att svepa in sig i filtar ;)
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2013-02-13 | 11:02:51

Så där vill jag också ha i framtiden, så himla fint och mysigt!

sv; Den var helt fantastisk!

Svar: Ja, en liten dröm!
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2013-02-14 | 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback