Be OK

Åh, något bland det bästa som finns måste vara att hitta ny musik. För ett tagsen när spotify slutade samarbeta med mig (så jag nu istället får ha brorsans) så började jag lyssna på Youtube istället och det gjorde att jag hittade en artist vid namn Ingrid Michealson, så himla bra på alla sätt och vis! Ganska "enkel" musik med fina texter, melodier och stämmor. Hennes album "Be OK" går nu på repeat om och om igen, fint!
 
 


Jag tycker det är så svårt med musik. Jag har liksom ingen typ av musik som jag gillar utan lyssnar på lite allt möjligt :)

Svar: Det är verkligen samma här men ibland hittar jag något som har det där lilla extra och då blir jag himla glad!
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2013-02-28 | 16:43:05

Svar: Ja men det känner jag också, ibland så hör man något som lyfter hela kroppen! :D

2013-02-28 | 20:48:46

Åh Ingrids låtar är verkligen jätte bra!

2013-03-02 | 18:15:39

sv: Åh tack så mycket! :D Scotland var verkligen min bästa upplevelse! :) Jo det kan jag göra, kommer ett inlägg snart ;)

Svar: Så härligt! Jag har nämligen planer på att åka dit i maj! :)
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2013-03-05 | 20:43:13

Sv; jag tycker att det fungerar jättebra att fota med inomhus, det är helt klart mitt favoritobjektiv. Personligen tycker jag inte man kommer för nära men det är kanske för att jag är van vid brännvidden nu, har man till exempel använt ett kitobjektiv innan känns det nog som man kommer ovanligt nära men man vänjer sig, annars finns ju 35mm F/1.8 då kommer man inte lika nära men får samma stora bländare :))

Svar: Tack! Det är ju just mellan 55mm och 35mm objektiven det står, får se hur det blir!
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2013-03-06 | 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback