Dagens Frisyr



Nu sticker jag strax till skolan, ska bara packa ihop badkläder osv för idag står simning på schemat.

Havregrynsgröt



Sitter här & käkar havregrynsgröt med massa äpple bitar på. Måste säga att det är ett toppen mellan mål när man behöver massa energi!

1 dl mjölk
1 dl vatten
1 dl havregryn
salt
+ massa äpple
Mumsigt!

Ska snart iväg och träna med, gött!!

The Day


Jag tvningade hit Sandra och sen drog jag med henne ut för att gå på björnbärsjakt! Detta resulterade i att hon kom på att hon inte gillar björnbär, hel knas!



Sen spelade vi lite Mastermind, mitt nya favorit spel!  ♥


Sen målade vi några fin fina gubbar! Efter ett tag så skulle Sandra hem så då var jag snäll & följde henne en bit. Förresten vad tycker ni om mina nya fina byxor? Tajta och härliga, pissbyxor kallar vi dem (det blöta på låren beror inte alls på regn..)



Juste, vi spelade lite Bubble struggle med! Varning, det är beroende framkallande, klicka INTE på denna länken...

R.I.P





Min mp4 är död, kaaaooos!

Biltårta



Det blir inget recept idag men istället kommer här några bilder på en "biltårta" som jag gjorde till pappa när han fyllde år, myyycket vacker ;)
(Ljusen köpte jag när vi var på Kreta, tycker att de är så himla söta!)

Bakning på G



Håller just nu på och gör pizzabullar. Slänger eventuellt upp receptet och några bilder senare ikväll, vad tycks om det?

Nu är den min!


Nu är jeansjackan äntligen min! ♥
För er som undrar, nej den är inte i storlek fyrtifyra ;)
I paketet fick jag även med linnen och armbanden, snyggt & stilrent!

Frukost

Dagens frukost såhär innan första skoldagen nu på höstterminen fotad med min underbara mobilcameran ♥ (inte ironi, verkligen inte....)

 

 

 


Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera

Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera

Så himla härlig låt!

Ett citat att tänka på


Heaven



Bakom molnen är himlen alltid blå

Svarta shorts



Jag känner ett litet (okej, jag erkänner,  ett rätt stort) vill ha begär efter dessa shortsen. Så hörre ni shorts? Om ni läser detta så kan ni gärna komma och hälsa på, min gardrob är faktiskt så rätt mysig och jag lovar att hyran inte ska bli hög ♥

Until you love you



För länge länge sen så tyckte jag denna låten var riktigt bra och jag lyssnade mycket på den. Men anledningen till detta var inte melodin eller några häftiga effekter, nej det var texten. Just i denna låten tycker jag texten är så himla tänkvärd och så himla sann, för vem har inte någon gång känt att allt den gör blir fel och att man inte kan något? Jag tror det händer alla, även de personerna som verkar starka har också svackor när de inte vet vad de ska göra. Man tvivlar på sig själv för något litet misstag, ett yttepytte litet misstag som gör att hela ens värld rasar och man tror inte på sig själv. Man bestämmer sig för att man inte är värld lika mycket som alla andra, men vad blir bättre av detta? Inget blir bättre av att man går runt och tycker synd om sig själv. Man måste fortsätta kämpa och tillslut så kommer det vända. Efter ett tag kommer man tycka riktigt bra om sig själv och det är först då man, på riktigt, kan tycka om andra och då blir det mesta mycket lättare, för den som ger kärlek får också kärlek tillbaka♥

Jeansjacka



Åh jag vill så hemskt gärna ha en sån här jacka (eller något liknande) men allt jag hittar är ju bara i fel storlek. Om någon ser något som inte är i storlek 44 så kan ni ju hojta till!

RixFM festivla - del 1









Igår var jag & några kompisar på RixFM festival i Halmstad, super kul! Här är några bilder på Ulrik Munther när han sjöng i upplevelsebyn. Jag kommer att lägga ut fler bilder på andra arister med så det får ni inte missa ;)

Dagens Frisyr


Lockar och flätor

-



Things change, People change, The world change
But life goes on

Frukost


Svartvinbärs kräm - vatten melon - krabbelurer - ostmacka

Detta var min goda frukost som jag åt för en stund sen, mums! Hur avundsjuka är ni på en skala? ;)

Blommor på en äng


Första augusti 2011

Bild från We♥it med ny redigering av mig


Godmorgon! Jag kom just in efter att ha suttit på vår altan och ätit en mycket mumsig frukost som bestod två mackor, vatten melon och honungs vatten. Anledningen till att jag drack honungs vatten är att jag har blivit sjuk och det suger ganska mycket.