Vårtecken!

Kolla vad jag hitta i vår trädgård, jippyyy!!

Mumsiga rosa saker

Igår bakade jag cupcakes, första gången på evigheter. Hur som helst så blev de inte så fina men det gör inte så mycket för de smakar mumsfillibabba!
Nu ska jag återgå till mitt ukulelespelande med house of the rising sun!

London by night

åh, jag gillar den nedersta bilden massa, tycker det ser så mysigt ut!

This will be a good day!


Home sweet home

Är hemma igen efter att ha spenderat fyra dagar i Englands huvudstad med promenering, lite shooping, museum tittande, tunnelbanne åkande och ätande. Det gick inte en dag utan att man fick ont i fötterna och nu har jag bara sexhundrasjuttiofem bilder att rensa igenom och jag kan med handen på hjärtat garantera att det nog inte finns en enda seriös på mig, men jag är i alla fall inte förvånad, hehe.

Plugg

Sitter och skriver om mina anteckningar från de senaste no lektionerna som en repedition för provet på torsdag. Letar även efter ny musik igenom att lyssna på Lahle. Hon är cool.

Right here, right now

Kladdar på mina naglar - Jobbar engelska - Letar efter fina bilder på weheartit - väntar på att någon ska lägga på wordfeud

Semlor

Åt årets andra semla idag, mumsigt!

Ukulele-spelande och städning

Massa kallt ute idag med, runt 10 minus, inget vidare. Jag stämde ukulelen innan så nu låter den fint igen så ska nog spela lite på den sedan, efter att jag har fått ordning på rummet.

Valnötter

Sitter här och tänker tillbaka på när jag var i Frankrike i höstas. Det var runt 23 grader och så himla fint. Sen plockade jag också valnötter diret från träden, det var häftigt!