Sarajevo

I fredags kväll så kom jag hem efter att ha spenderat en vecka i Sarajevo. Det var igenom skolan så vi bodde i värdfamiljer och det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. Nästan alla som var med i projektet bodde i artonvåniga höghus så nu har jag upplevt det med!

Att rita

När jag var liten ritade jag ofta, och mycket. När jag var sådär sju, åtta år var jag faktiskt riktigt bra på det. Men det var då. Nu ritar jag nästan aldrig och jag kan inte direkt påstå att jag är så bra på det. Men idag var det så härligt väder så jag tog fram ett gammalt block och satte mig på altanen i solen. Resultatet ser ni här över och ja, jag är mycket nöjd!

I Pippitröja och solglasögon

Idag ska jag ut på äventyr i min pippitröja och med solglasögon på huvudet. Kameran ska med hänga med så detta ska bli bra! Jag kom just att tänka på att när jag lägger upp bilder på mig själv på instagram så har jag alltid min pippitröja på mig, men det är väl fint hihi!

Vårväder

Två små blommor som fastnade på bild
Eller ska jag skriva somamrväder? För det har varit så himla härligt idag, massa sol och man har kunnat gå runt i shorts och utan skor i gräset. Åh, lycka!