Det är de små sakerna som gör skillnad

En liten apa som vi träffade i Österrike
 
Idag när jag tränade gick det bara dåligt, efter 20 minuters uppvärming kunde jag inte vara med längre pga illamående och satt istället och kollade på och surade av samma anledning. Efter yttligare 40 minuter bestämde jag mig för att gå och duscha och sedan cykla hem i regnet. När jag då stod där och tog på mig mina skor så kommer det fram en tjej i 7 års åldern till mig och sa "Vilken fin fläta du har" och bara de små orden gjorde att jag mådde lite bättre. Små saker gör helt enkelt skillnad! 
 


Haha ååh söt!

Svar: hihii heller hur!
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2012-10-16 | 15:30:20

åhh så fluffig!

2012-10-17 | 10:53:21

Helt underbart! Det är nu det skulle ha funnits en gillaknapp. :)

Svar: Hiihi, ja, så kanske det skulle va
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2012-10-17 | 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback