Några timmar med mossa under skorna

Igår var jag, min pappa & mina två bröder tillbringat några timmar i skogen där jag traskade runt i min lillebrors avlagda skor.
 
Pappa visader oss ett fint mini vattenfall som jag aldrig har sätt för men jag hade fel objektiv med mig och därför blev det inga bra bilder.
 

Jag försökte även fota mina bröder men de var inte riktigt så samarbetsvilliga som jag hade önskat men någon fin bild fick jag nog!
 
Sen grillade vi korv.
 
Som vi åt tillsammans med grovt korvbröd & senap såklart. Sen kanske jag inte är världens bästa korvgrillare men det mesta är gott i skogen!
 
Efter det + lite övningskörning begav vi oss hem igen och med det kom regnet. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback