Back to basic

Den senaste tiden har de härliga människorna på den första bilden tagit upp all min tid då vi tillsammans har haft en föreställning, Thriller. De senaste fem dagarna har vi gjort våra fem föreställningar och igår gjordes den sista. Nu känns det bara tomt. Efter föreställningen och städningen stack jag och Josefine hem till henne, snackade och käkade julmat till halv ett tiden, spontanitet är ändå himla bra!
Idag är vi komp lediga från skolan eftersom det var öppethus i lördags och därför var vi i skolan och sjöng då istället. Denna morgonen har jag lagt ut två söta instagrambilder, en på mina söta sudigumm som jag bara inte kunde låta bli att köpa och en på mina clementinklyftor. 
Nu är det dags att öva lite piano inför morgondagens lektion då stilla natt står på schemat, fint!


Asså åh, vilka små söta suddgummin!

Svar: Ja, tycker faktiskt att de är ganska mysiga!
dagboksskriftiberlin.blogg.se

2012-11-26 | 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback