Bleka ben i solsken

Linnea Henriksson - Alice
Tjingepling! Tanken var egentligen att jag skulle lägga en fin bild här över men det blev en häfftig låt istället. För tyckte jag inte alls om stråk men nu tycker jag det är så h i m l a fint! Åh tjejen som sjunger är riktigt härlig, sån här musik är bara för bra!
Det jag egentligen skulle skriva vara att nu har jag äntligen fått sommarlov eller ja, den tolfte juni var det som vi slutade skolan. Jag har gått ut nian och det känns helknasigt! Igår var det nog första dagen på hela lovet som det faktiskt var strandväder men då kom jag aldrig dit. Däremot så spenderade jag och mina bleka ben några timmar där idag tillsammans med fina vänner. Det kändes underbart, hoppas bara att det kan fortsätta såhär!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback