Du är bra som du är!


Var dig själv och försök inte att vara någon annan. För vad tjänar det till när du garanterat blir mer älskad, av att vara dig själv.

Jag gillar verkligen att skriva olika och lite peppande texter. Eller egentligen så gillar jag att skriva överhuvudtaget, men ändå. Jag vet inte varför men ibland när jag har tråkigt så tar jag fram ett pappper och skriver några rader. Förr, när jag var mindre så ritade jag väldigt mycket men eftersom jag inte anser att jag är speciellt bra på det längre så blir det oftast att jag sitter och skriver istället.
Hur som helst så fick jag ju för mig att jag ville kunna skriva skrivstil för ett tag sen så nu har jag gjort yttligare ett försök. Inte så jätte bra (anledningen till att jag har skrivit texten under bilden med ;) ) men ingen föds ju som proffs, eller hur? :)


sv: ja eller hur :( hatar snö!



Följas via bloglovin? :D

2011-03-18 | 20:13:46

ja eller tack eller vad man nu säger :)

2011-03-18 | 20:31:33

sv; Javisst!:D

2011-03-18 | 20:32:54

så otroligt fin blogg :)

2011-03-19 | 15:32:13

sv: jaa :)!

2011-03-19 | 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback