tre dagar

Jag skulle just lägga in bilderna från kameran till datorn och när jag, som vanligt, tittade på mobilden för att veta vilket datum jag skulle skriva så insåg jag att det är den 21 i dag. Detta betyder att det bara är tre små dagar kvar till julafton!
Detta året är snart slut och herregud vad snabbt det har gått. Men tiden går ju snabbt när man har kul :P


sv, haha men visst är det så! Det de flesta barn (och ibland inte föräldrar heller) förstår är att det handlar om att lära sig att använda pengar när man inte får allt man pekar på. Det formar ens tankar om pengar. Därför är jag glad att jag inte är bortskämd :)

2010-12-21 | 18:42:49

Sv: tack ska du ha! :)

2010-12-21 | 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback