Var glad


Försök vara glad och acceptera livet som det är, för vad blir bättre utav att man går runt och surar?
__________________________________________________________________________________________________________

Åh, jag vill så gärna lära mig att skriva fin skrivstil! Här ovan har jag gjort ett litet försök, inte så lyckat, därför texten under ;).

Nu måste jag verkligen rensa datorns skrivbord och lägga in mapparna med bilder på usb minne! Sen funderra jag på att spela sims, riktigt lockande.


yes, följa varandra va bloglovin ? :)

2011-03-13 | 18:39:42

du har en så fin blogg :) gillar ditt sätt att tänka, jag är lite som du, gillar att skriva :) oftast saker folk inte tänker på så ofta, kolla min blogg :) har nyss börjat faktist :)



kram

2011-03-19 | 15:06:57

Sant citat & jättefin skrivstil ju!

2011-03-20 | 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback