Foto fix







Yes, detta är inget annat än mitt skricbord just i denna stund. Att det ser ut som om en orkan har vart framme beror på att jag försöker sätta in lite bilder i album, lite halvt segt och jobbigt men det blir snyggt när det blir klart.
Angående den andra bilden, alltså framsidan på albumet. När jag skulle börja sätta in bilder så tänkte jag inte riktigt och så klart satte jag in bilderna från fel håll, därför fick jag fixa en liten framsida (den andra sidan hade bara någon lite kvadrat). Hur som helst blev jag faktiskt riktigt nöjd!

Men nu ska jag laga mat, köttfärssås och spagetti, mums!


Har d gjort färdigt albbumet?? Visa i sånna fall :D

2011-08-01 | 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback