Min tårta



Här är en liten snabb bild på tårtan som jag hade gjort idag. Jag har haft en toppen dag och nu är jag lite trött så ska nog lägga mig och läsa i Kamera och Bild som jag fick.
Förrästen vad tycker ni om tårtan? Jag blev faktiskt väldigt nöjd :)

En sak till, jag tycker att någon borde ge mig en blogg desigen i present för jag börjar tröttna på min och har inga ideer på hur jag ska göra en ny :s


SV; tack så mycket! :D

2011-01-17 | 15:36:50

åh vad gott de ser ut!!! :D



Svara gärna på DAGENS FRÅGA hur gammal du är på min blogg! :D



/TOBIAS

2011-01-18 | 20:46:49

sv; Tack så mkt :D Allt bra med dig dig?

2011-01-19 | 09:19:48

Ibland finns det verkligen en bra anledning till varför man kan ifrågasätta mitt nyårslöfte om att vara nyttig.. Särskilt när men ser en sån här tårta! ;) Den ser jätte god ut :D

2011-01-19 | 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback