Until you love you



För länge länge sen så tyckte jag denna låten var riktigt bra och jag lyssnade mycket på den. Men anledningen till detta var inte melodin eller några häftiga effekter, nej det var texten. Just i denna låten tycker jag texten är så himla tänkvärd och så himla sann, för vem har inte någon gång känt att allt den gör blir fel och att man inte kan något? Jag tror det händer alla, även de personerna som verkar starka har också svackor när de inte vet vad de ska göra. Man tvivlar på sig själv för något litet misstag, ett yttepytte litet misstag som gör att hela ens värld rasar och man tror inte på sig själv. Man bestämmer sig för att man inte är värld lika mycket som alla andra, men vad blir bättre av detta? Inget blir bättre av att man går runt och tycker synd om sig själv. Man måste fortsätta kämpa och tillslut så kommer det vända. Efter ett tag kommer man tycka riktigt bra om sig själv och det är först då man, på riktigt, kan tycka om andra och då blir det mesta mycket lättare, för den som ger kärlek får också kärlek tillbaka♥


så himla bra skrivet!

2011-08-08 | 10:06:20

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-08-09 | 12:15:33

Sv: TAAAAAAACK!! :D <3

Säger bara vilken tur jag har som inte fick det ;P

2011-08-10 | 23:12:08

svar Ja eller hur ^^

2011-08-13 | 23:35:37

kolla gärna och följ min nya blogg! (:

http://aamandajohanssson.devote.se

2011-08-15 | 20:50:14

Skulle du kunna rösta på mig i tävlingen under?

tack på förhand! :)



http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-akesson-falkenberg-en-sommarblomma

2011-08-16 | 16:27:21

Hejsan fotograf,

Jag har nu en fototävling på min blogg där du kan vinna någon fotopryl för max 199:- !

(http://standingcarla.blogg.se/2011/august/dags-for-fototavling.html#comment)

Jag tipsar dig för att jag förmodar att du tycker om att fota och tänkte att denna tävling kanske skulle passa dig.

Ha det bra och hoppas att du vill delta. Om inte nu så kan du alltid komma tillbaks i någon

annan tävling jag har !

Kram

Jag säger förlåt om du ser det här som skräppost...

2011-08-19 | 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback