Sommar

Jag längtar verkligen tillbaka till sommaren, gillar inte hösten speciellt mycket bara kallt och regnit. Fast det är ju rätt kul med vinter (om det är snö :p) och våren är vacker. Men hösten, nej tack. Visst det är fina färger och sånt men det är fortfarande kalt, regnit och det blir mörkt vääldigt snabbt, redan vid fyra-fem? :o
Men men, om man har tillräckligt med kläder på sig så ska man nog överleva denna hösten med.
Det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)

En bild från när jag var på Rhodos i sommras



Härlig bild! :D

2010-11-17 | 20:05:00

sv: Samma här, eller mamma satte alltid på Magnus Uggla :) De tre låtarna är mina favoriter ;) Blev superlycklig när jag var på konsert med han och han spela Trubaduren :D Då vart det allsång hehe

2010-11-17 | 20:08:24

Sv: Min också :P

2010-11-17 | 21:18:55

hehe ja det var mysigt :) Vad har du gjort i veckan då? :D

2010-11-17 | 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback