Pepparkaka


Igår när jag kom hem efter träningen såg jag att någon hade köpt hem pepparkakor, mums! Pga detta kom jag just att tänka på, varför säger man egentligen att man blir snäll av pepparkakor?
1. De som sålde pepparkakor hittade på det för att det gick dåligt för dem.
2. Det var någon som ville ha en bra andledninga att äta dem?
3. Det var någon som åt en pepparkaka och kännde sig genast snällare?

Skämt o sido, men iaf, varför säger man att man blir snäll av pepparkakor. Jag tror npg på alternativ två, men istället så ska jag bestämma att man blir snäll av cholkad och godis :P

En sak som jag också har kommit på är att de finns rätt många andra grejer med "pepparkaks smak"? Det låter lite skummt, någon som har testat ballerina pepparkaka, falköpings filmjölk med pepparkaks smak eller gb sandwich med smak av pepparkaka? Var de i så fall gott? :P


(Produkt bilderna är lånade här, här och här ifrån :P)



Klar jag gillar PEPPARKAKOR!! Vem gör inte det!? :O

Jag har smakat på GB:s glass :P

2010-11-18 | 17:23:19

älskar pepparkakor!



har smakat ballerina med pepparkakssmak, och dom är riktigt äckliga faktiskt. och jag skulle inte vilja smaka på filmjölken, kan knappast va så gott med pepparskakssmak på det :P

men GB's glass är jättegod!

2010-11-18 | 17:44:32

- åh så gott!

2010-11-18 | 18:28:31

Filmjölken är sjukt god!

2010-11-18 | 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback