London

Hejsan :)
Jag är inte så grym på att uppdatera min blogg men jag hoppas ändå att ni vill följa den! Tyvärr så kommer den bli ennu sämre fram till söndag för jag ska till London! Det kommer bli jätte kul. Jag ska ta med mig kameran och hoppas att jag får en del bra bilder så de kanske komemr upp några här. Så om ni vill se London bilder kan ni komma tillbaka till mig på söndag. För att inte glömma det kan ni ju lägga till mig på bloglovin ;)
Men ni får ha de så bra så ses vi på söndag! :)




















En random legobild, han är lite cool ändå :P


ÅÅ tack theresia länkar till din blogg när tävlingen är avslutad! :D

2010-11-09 | 20:42:12

Sv: tack så mycket för svaret :D

2010-11-09 | 20:43:43

sv; Nu har all snö smällt :(

2010-11-10 | 21:39:50

London är den bästa staden i världen!

2010-11-10 | 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback