Tårtor och cupcakes



Bara för att jag är sugen på att baka. Det blir antagligen några cupcakes till helgen, det är ju en rätt bra julklapp med :)

Lite info om tårtorn aoch cupcakesen:
Den största bilden är en tårta som pappa fick när han fyllde år.
Den där det står "45 år av ♥" fick mormor och morfar på deras 45 åriga bröllopsdag. (med ♥ tänkte jag att det symboliserar kärlek)
Den under är en vanlig marängtårta som min lillebror fick på sin fördelsedag med massa choklad och hallon på.
Cupcakesen under är en chokladmussins med hallon i och grädde på, sammt en marsipan ros. Detta var till mamma och pappas bröllopsdag.
Den lilla bilden längst till vänster är bara några cupcakes som jag bakade när jag inte hade något bättre för mig :P

Förresten, är det någon som vet varför man ser pixlarna så tydligt på texten och hur man ska göra för att det inte ska bli så?
Update
Jag löste problemet själv, extrapoäng till mig ;)



Nu är finalisterna i veckans blogg ute, så kika in och se om du gick vidare :)

om inte kan du försöka nästa gång och slänga in en röst på någon av dom som gick vidare denna gång! ;)

2010-12-15 | 15:12:28

Sv: Ja, den är fin.. Dock inte jag som fotat då jag var inne på en kompis dator och googlade fram en bild, :)

2010-12-15 | 21:22:08

Mums!!! :D

2010-12-16 | 05:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback