Cupcakes



För ett tag sen bakade jag cupcakes till mormor, som hon sedan fick i julklapp. Här ovan är åtta små bilder och de tre första föreställer "cupcakesena" när de är i ugnen och växer sig större, större och ännu större! Rätt coolt med bakpulver ändå :P
Men iaf, är det någon som kan svara på varför vissa bara växer åt sidan medans andra gör som de borde och blir större uppåt och blir jätte fina? Jag tycker ändå att jag har blandat bakpulvret ordentligt :S
Men men, man kan ju inte lyckas med allt ;)

Om ni tittar in lite senare idag så ska jag slänga in ett litet inlägg på hur cupcakesena blev när de var färdiga och dekorerade och tills dess får ni ha det bäst! :)

Förresten så gjorde jag just en ny kategori som jag döpte till sötsaker :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback